Články za mesiac September 2015
Autoresponder
Publikované 29.09.2015 v 22:28 v kategórii Podnikanie, prečítané: 171x
Čo je to autoresponder Autoresponder je automatický email, ktorý sa odošle na základe nejakej akcie. Možnosťou takýchto akcií je veľa: nová registrácia kontaktupohyb na vašich stránkach: Napr. navštívené stránky kontaktu záujem o produkt (prezeranie fotogalérie produktu), vloženie do košíka neotvorenie emailu je tiež akciadátum narodenia alebo sviatkuNa začiatku potrebujete od návštevníkov stránok získať údaje: meno a email. Email je kvôli… Celý článok ›
V online svete je potrebné ísť zákazníkom naproti.
Publikované 04.09.2015 v 01:15 v kategórii Podnikanie, prečítané: 181x
Každý majiteľ e-shopu sa snaží aby mal čo najvyššie tržby. Dnes zaplatiť prenájom webu, na ktorom budete prevádzkovať e-shop, je otázkou jednej hodiny, ale vybudovať z prázdneho webu aktívny e-shop, to je otázkou desiatok až stoviek hodín práce. Veľký potenciál vidím u obchodov, ktoré na svojich stránkach nepopisujú technické vlastnosti ponúkaného tovaru, ale udávajú jeho prínos pre zákazníka. Používaných a úspešných metód je celá rada: PPC,… Celý článok ›
B2B Marketing princípu WIN x WIN
Publikované 02.09.2015 v 14:15 v kategórii Podnikanie, prečítané: 193x
B2B marketing je akronymom pre spojenie business-to-business, ktoré znamená, že ide o (najčastejšie obchodnú) interakciu medzi dvoma firmami. Široké možnosti spolupráce, kreatívne reklamné kampane, osviežujúce predajné techniky a stratégie - na slovenskom trhu nič neobvyklé - teda pre firmy zamerané na koncových zákazníkov. V B2B je ale situácia úplne iná. V medzi firemným marketingom ide o umenie vytvoriť konkurenčnú výhodu, obsadiť a udržať svoj podiel na trhu… Celý článok ›