Richard HollýPodnikanie

Brand manažment - Reklama na klúč

Publikované 13.10.2014 v 17:45 v kategórii Podnikanie, prečítané: 360x

Značka firmy je ako Vaše meno - ak ste celý život čestní, pracovití, lojálni a svedomití, je stelesnením týchto hodnôt. Rovnako je tomu aj u značky spoločnosti, preto je treba o značku starať, budovať ju a podporovať vo všetkých smeroch.

Brand management čiže riadenie značky. V brand manažmentu ide o formu prezentácie značky (spravidla zhodná s tzv. Obchodnou firmou, čiže názvom spoločnosti).


Brand manažment sa teda musí zameriavať na vybudovanie silných a dlhodobých vzťahov so zákazníkmi, rozvíjať vzťahy so súčasnými aj potenciálnymi zákazníkmi. Zákazníci musia byť schopní identifikovať sa s racionálnymi a emocionálnymi dimenziami ako aj s hodnotovými charakteristikami značky. Vďaka týmto väzbám sú značky úspešné.


Architektúrou značky rozumieme spôsob organizácie, riadenia a komercializácie značiek, ktoré predstavujú "vonkajšiu tvár" stratégia danej firmy. Architektúra je jedným z kľúčových prvkov, ktoré sa podieľajú na tvorbe hodnoty značky a obchodných výsledkoch každej firmy.


Značková architektúra musí vychádzať z dôkladného porozumenia trhu, konkurenčným stratégiám a mala by čo najlepšie podporovať obchodné a marketingové ciele spoločnosti. Autor sumarizuje kľúčové výhody a nevýhody jednotlivých strategických prístupov a zamýšľa sa nad možnosťami ich uplatnenia v závislosti na špecifikách rôznych trhov. Venuje sa okrem iného stratégiu "značkového domu" a "domu značiek", porovnáva strategický prístup, ktorý využíva značky pre každý výrobok, s rôznymi formami stratégie zastrešujúcich značiek a ponúka rôzne možnosti pre ich uplatnenie. Ďalej popisuje stratégiu dcérskych značiek a možnosti uplatnenia tejto stratégie v praxi. Článok ďalej zhŕňa problematiku platformy značky, ktorá je kľúčová pre úspešné budovanie hodnoty značky na medzinárodných trhoch a v neposlednom rade aj vplyv rôznych úrovní znalosti značky na obchodný rast značky.


Brand management pre Vašu firmu - predovšetkým správne zacielenie reklamnej kampane. Ďalej však aj rad iných aktivít pre podporu Vášho brandu, teda Vášho obratu:

• Tvorba loga
• Tvorba webu
• Tvorba bannerov
• Tvorba video reklamy
• Tvorba letákov
• Tvorba prezentácií
(Vo formáte PowerPoint, Flash, príp. V inom ...)
• Roznos letákov
• Reklamné predmety (darčeky, kalendáre)
• Reklamné kampane na kľúč
• PR články
• PR akcia pre zákazníkov
• Konferencie
• Prezentácia na sociálnych sieťach
(Facebook, Twitter, Google Plus ...)
• Prezentácia na veľtrhu
• Ochutnávky
• POS (point of sale - priamo v predajni) prezentácie
(Stredoformátové plagáty, stojany na letáky ...)
• Tvorba TV spotu
• tvrobu promo videa pre youtube, firemné web, sociálne siete ...
• Reklama zacielená len na internet (bannery a sociálne siete)
• Reklama v tlači
• Reklma v TV
• Hostesky
• Poradenstvo

Richard Hollý OFFICE EXPRES s.r.o. ofx@ofx.sk

Komentáre

Celkom 0 kometárov

  • Neregistrovaný uživatel

    Meno: Prihlásiť sa

    Blog:

    Obsah správy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovedzte na otázku: Čo je dnes za deň?



Názov prevádzkovateľa eshopu darcekovyservis.sk: Holly solutions s. r. o. Sídlo: Hlinícka 484/3 , 900 26 Slovenský Grob Konateľ: Richard Hollý IČO: 44 042 205 DIČ: 202 255 6437 IBAN: SK54 8330 0000 0025 0085 3703 SWIFT (BIC):FIOZSKBAXXX Bankové spojenie: FIO banka, a.s., č.ú. 2500853703/8330 Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: s.r.o., vložka číslo: 51035/B