Buďme nádejou v globálnej ekonomike - podnikajte
Publikované 16.09.2014 v 22:20 v kategórii Podnikanie, prečítané: 170x
V súčasnej dobe, keď nové technológie ponúkajú možnosti, ako svoje výrobky alebo služby ponúkať s minimálnymi nákladmi, by bolo nerozumné túto možnosť zavrhnúť. Veď nie je nič lepšie, ako byť pánom vlastného času a venovať sa tomu, čo vás baví.
Ak ste v podnikaní kedysi neuspeli, nič to neznamená. Neúspech by vás mal totiž posunúť o krok ďalej. Húževnatosť a vytrvalosť, to sú tiež kľúčové ingrediencie, ktoré vedú k podnikateľskému úspechu. Pravidlo je že kvalitný produkt či služba v kombinácii s výbornou starostlivosťou o klienta je základom úspechu. Ak ste nadšení tým, čo vaša firma ponúka, neváhajte tieto emócie vložiť aj do rokovaní so zákazníkmi, ale aj s obchodnými partnermi, ktorí sú pre správne firemné fungovanie obzvlášť dôležití. Pozitívny prístup, nadhľad a predovšetkým radosť poskytovať okolitému svetu vaše služby. Kreativita neni žadne kuzlo. Kreativita je vrodená vlastnosť a nie každý má schopnosť vymyslieť skvelý a pútavý reklamný slogan, inzerát alebo dokonca celú kampaň. Kreativita je nákladná na čas, a niekedy trvá aj dosť dlho.
Techniky kreativity - použite znovu staré nápady, ktoré fungovali, a pretvorte je pre účel svojho nového projektu, vezmite myšlienky a nápady iných ľudí a využite je pre vašu firmu. Čítajte knihy a časopisy, ktoré prinášajú prípadové štúdie z iných odvetví. Len ako posledná možnosť berte nutnosť prísť s niečím úplne novým. Nemusíte. V skutočnosti to nie je veľmi často tak účinné, ako niečo, čo už preukázalo svoju funkčnosť a efektivitu.
Nebojte sa sklamania, majte na pamäti, že úspešní sa nebojí neúspechov. Úspešní ľudia robia to, čo druhí nerobia. Pracujte na osobnom rozvoji. Učte sa sebadisciplíne. Študujte, vyberajte si informácie, porovnávajte rôzne zdroje.
Verte svojej intuícii.

Komentáre
Celkom 0 kometárov