Content marketing alebo Obsahový marketing
Publikované 19.07.2015 v 18:44 v kategórii Podnikanie, prečítané: 173x

Obsah je kráľ. Hovorí to väčšina odborníkov a niečo na tom naozaj je. To, čo máme radi a čomu venujeme najviac času, je práve kreatívna tvorba obsahu na webe aj mimo neho, v pravý čas na pravom mieste. Či už sa jedná o blogy, microstránky, sociálne siete, odborné a autorské články, infografiky, rozhovory, ankety, diskusie či zmysluplné a čtivé texty na webových stránkach. Najčastejšie obsah nefunguje preto, že ho robíte sami pre seba, nie pre zákazníkov. Internet je plný článkov a správ kypriacich ego ich tvorcov.
Tvorte obsah zaujímavý a užitočný pre ostatných. Ako začnete čokoľvek chrliť von, hlboko a dobre sa zamyslite kto a prečo by si mal vašu tvorbu prečítať, prezrieť alebo vypočuť. Odpovedzte si pred každým témou na otázku, či by ste sa ním v koži cieľovky chceli zaoberať a či by vám nejako pomohlo alebo vás potešilo, pobavilo, zaujalo.
Obsahový marketing je spôsob získania pozornosti zákazníkov aj internetových vyhľadávačov založený na kvalitnom obsahu. Práve aktuálny, unikátny, zaujímavý a kvalitný obsah je veľmi efektívnym spôsobom ako zaujať a celkovo tak zlepšiť svoju viditeľnosť aj vzťah so zákazníkmi. Zaujmite odbornými článkami, kvalitnými fotografiami, videom či pravidelnými zaujímavými príspevkami na sociálnych sieťach! Ľudia sú ochotní denne venovať čas pútavému obsahu.
Možnosti propagácie vášho e-shopu a tovaru cez obsahový marketing sú široké. Aj keď zúžite využívanie týchto možností napríklad len na reklamu textovú, môžete dosiahnuť skvelé výsledky. Recipient tak získava dôveru vo váš obchod, tvorí si k vám určitý vzťah a stáva sa vašim zákazníkom.
Vlastný obsah ale nemusíte publikovať výhradne na svojich stránkach. Dnes už je možné nechať si taký text uverejniť v tematicky príbuzných médiách - napr. Online magazíny, ktoré fungujú prevažne zo ziskov z reklamy, túto formu inzercie vítajú, pretože im je zdrojom zaujímavého obsahu a príjmov zároveň.
Preto, ak ste s myšlienkou zavedenia obsahovej stratégie do vášho podnikania doteraz len koketovali, mali by ste ju začať čo najskôr realizovať.
Komentáre
Celkom 0 kometárov