Fotky predávajú - najlepšia návnada na zákazníkov.
Publikované 15.08.2015 v 01:53 v kategórii Podnikanie, prečítané: 176x
Najlepšia reklama je tá, ktorú si človek zapamätá.
Zoberte si príklad Mcdonalds realita a skutočnosť .Ľudia majú radi krásne fotky.
Veď predsa hlavnou funkciou je zaujať.
Špičkové produktové fotografie - vyvolajú pozitívne emócie.

Fotka musí na prvý pohľad vyzerať ostro, aby ste produkt chceli kúpiť... Kvalitné foto na webe predáva! Správny výber fotiek má priamy vplyv na zvýšenie obratu online predajov.
Fotografie sú mocným nástrojom. Výrazne ovplyvňujú nákupné rozhodovanie. Vždy som mal za to, že dobrá produktovka predáva. Áno je to obohraná fráza, až trochu klišé, preto by som to slovko "predáva" rád rozviedol, teda čo si pod ním predstavujem ja. Produktová fotografie musia informovať, priťahovať pozornosť, odlišovať sa od konkurencie. Vo výsledku teda zvýšiť konverziu webu, čiže vedie k vyšším predajom. Keď mám možnosť vidieť veľkú a ostrú fotku, ktorá ma zaujme, prikloním sa skôr k nákupu. Drvivej percento potencionálnych zákazníkov sa dnes rozhoduje na základe vizuálnej informácie. Produktová fotografia má preto zásadný vplyv na Vaše konverzie a zárobky. Kvalitná produktová fotografia pôsobí ako magnet a doslova pritiahne oči zákazníka, ktorému nenásilnou formou napovie, prečo by sa mal práve váš produkt kúpiť. Inými slovami, na internete predávajú nielen dobré texty, výstižné a detailné opisy, ale aj dobré fotky a videá.
Komentáre
Celkom 0 kometárov