Richard HollýPodnikanie

Osobný prístup a odbornosť

Publikované 15.09.2014 v 15:46 v kategórii Podnikanie, prečítané: 181x


  • Naším cieľom je ponúkať kvalitné a profesionálne služby podložené dlhoročnou praxou, odborným vzdelaním a priebežných zvyšovaním a rozširovaním kvalifikácie. Snažíme sa držať krok nielen s najnovšou legislatívou, ale aj s modernými technologickými trendmi. S našimi klientmi preto komunikujeme prostredníctvom e-mailu a nepožadujeme po nich osobné dochádzania do kancelárie. Aktívne využívame možnosti profesijnej siete a sociálne siete Facebook a Google Plus. Na našom facebooku s klientmi nielen komunikujeme, ale tiež ich informujeme o dôležitých zmenách v daniach, účtovníctvo, obchodnom a pracovnom práve.
  • Moderných technológií sa nebojíme.Vítame možnosti, ktoré ušetria čas a prácu nielen nám, ale predovšetkým našim klientom. Pretože vieme, že dobre vedené účtovníctvo je základom pre správne rozhodovanie a racionálne finančné riadenie firmy. A zároveň si uvedomujeme, že čím menej času naši klienti venujú riešeniu prevádzkových záležitostí súvisiacich so zodpovednosťou tým viac času im zostáva na riešenie ich biznisu. Nemusíte k nám svoje doklady nosiť a báť sa, aby sa niekde nestratili ani riešiť situácie, že sa potrebujete pozrieť na faktúru, ktorá leží u účtovníka. Doklady môžete odovzdávať elektronicky napríklad prostredníctvom úložiska Google Disk.
  • Používame účtovný softvér Pohoda od spoločnosti Stormware Vieme, že náš klient má na starosti dôležitejšie veci než riešiť, kedy má platiť akú daň a preddavok na daň. Preto tieto povinnosti sledujeme za neho a o všetkom ho priebežne e-mailom informujeme. Zároveň mu pošleme predvyplnený príkaz na úhradu, prípadne zadáme platbu rovno do banky podľa želania klienta.
  • Vieme aké dôležité sú pre klienta priebežné informácie o jeho biznisu a preto mu pravidelne (v závislosti na zvolenom tarife) posielame priebežný hospodársky výsledok vo formáte xls, súvahu a výsledovku alebo prehľad o príjmoch a výdavkoch vo formáte pdf a prehľad o neuhradených prijatých aj vydaných faktúrach, ostatných záväzkov a pohľadávok vo formáte pdf alebo xls, ktorý umožňuje ďalšiu prácu s dátami. Pre našich klientov, ktorí sa zaoberajú zákazkovou výrobou, sledujeme náklady a príjmy v členení na jednotlivé zákazky podľa želania klienta. Podľa dohody sme ochotní pripraviť akékoľvek ďalšie reporty.
  • Zakladáme si na osobnom vzťahu s klientom. Preto klientovo účtovníctva nezverujeme nekvalifikovaným zamestnancom a lacnej pracovnej sile, ale spracovávame ho osobne. Zároveň sme navzájom zastupiteľné, takže sa nemusíte báť, že kvôli chorobe alebo dovolenky jedného z nás nebude Váš urgentný problém riešení. Agendu automaticky preberá druhý z nás.
  • Každý z nás má znalosti a skúsenosti z iných oblastí. Navzájom sa teda dopĺňame. Ale pretože nikto nevie všetko spolupracujeme vo zvlášť náročných prípadoch alebo súdnych sporoch s renomovaným a skúseným daňovým poradcom ,auditorom. Máme schopných spolupracovníkov na oblasť skladového hospodárstva, obchodného práva,personalistiky a miezd a mnoho ďalších oblastí.


       Prečo s nami spolupracovať?

  • S nami presne viete koľko Vás bude účtovníctva stáť - žiadne skryté poplatky a nejasné sporné kalkulácie. Cenu nad rámec paušálu Vám oznámime vždy pred začatím prác
  • Sme schopní zabezpečiť spoľahlivého daňového poradcu pri riešení zložitejších daňových problémov
  • Odovzdávanie dokladov elektronicky - už sa Vám nestane, že doklad, ktorý práve potrebujete má u seba účtovník


        Kto je náš klient?

  • nezáleží nám na odbore Vášho podnikania - máme skúsenosti z mnohých odborov
  • naším zákazníkom je podnikateľ, ktorý berie svoje podnikanie vážne a vie čo od neho chce. A preto chce mať účtovníctvo v poriadku, chce aby mu bolo k úžitku a poskytovalo kvalitné informácie
  • náš zákazník chce so svojím účtovníkom komunikovať a spolupracovať. Ale nechce mať zbytočné starosti navyše.
  • má kladný vzťah k moderným technológiám a rád ich využíva, aj keď nemusí byť žiadny znalec
  • hľadá vysokú profesionalitu a kvalitu spojenú s osobným prístupom. Nechce preto žiadne anonymné veľkopodniky na účtovníctvo ani "pani na bokovku" s praxou od kopírky a znalostí z jednodenného rýchlokurzu
  • vie, že jeho práca je kvalitná a má svoju cenu a to isté chce od svojho účtovníka
  • náš zákazník nemá rád zdanlivo výhodné a lacné ponuky so zložitými kalkuláciami a skrytými poplatkami za kde čo. Chce presne vedieť koľko zaplatí za vedenie účtovníctva za rok.
  • náš zákazník je férový a očakáva férový prístup aj od nás. A dostane ho.
  • náš zákazník chce poskytovať informácie pre rozhodovanie. Nechce, aby niekto rozhodoval za neho. Vie, že u nás dostane všetky informácie a stanoviská, ale vždy budeme rešpektovať jeho konečné rozhodnutie.
  • náš zákazník chce vedieť priebežne a včas informácie o svojom podnikaní. A preto tiež priebežne a včas odovzdáva doklady a všetky potrebné informácie
  • vie, že je lepšie sa opýtať a konzultovať dopredu ako "plakať nad rozliatym mliekom"

                                                             OFFICE EXPRES s.r.o.
                                                            manager: Richard Hollý
                                                             www.ofex.webnode.sk



Komentáre

Celkom 0 kometárov

  • Neregistrovaný uživatel

    Meno: Prihlásiť sa

    Blog:

    Obsah správy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovedzte na otázku: Čo je dnes za deň?



Názov prevádzkovateľa eshopu darcekovyservis.sk: Holly solutions s. r. o. Sídlo: Hlinícka 484/3 , 900 26 Slovenský Grob Konateľ: Richard Hollý IČO: 44 042 205 DIČ: 202 255 6437 IBAN: SK54 8330 0000 0025 0085 3703 SWIFT (BIC):FIOZSKBAXXX Bankové spojenie: FIO banka, a.s., č.ú. 2500853703/8330 Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: s.r.o., vložka číslo: 51035/B