Richard HollýPodnikanie

Prostredníctvom partnerov realizujeme e-marketing v celej šírke.

Publikované 16.06.2015 v 19:31 v kategórii Podnikanie, prečítané: 165x

Môžete mať najlepší e-shop alebo firemné stránky na svete.Ak k nim nedokážete priviesť cielené masy návštevníkov, budú stáť opustené ako kôl v plote.Práve privedenie návštevníkov je úlohou internetového marketingu, ktorý je možné rovnako ako u ostatných činností robiť buď dobre, alebo zle a nič moc medzi tým neexistuje.

Prostredníctvom partnerov realizujeme e-marketing v celej šírke.

Ako priklad uvádzam prepracovaní systém spolupráce Parfums .sk. Následné to aj vidieť v predajnosti na prvých priečkach.

Našej spoločnosti tento prístup umožňuje maximálne sústredenie na oblasť vývoja a nasadzovania aplikácií pre elektronickú komerciu. Klienti na druhú stranu získavajú možnosť slobodnej voľby, pretože iba na nich je, či budú v oblasti internetového marketingu spolupracovať s nami alebo inými firmami.


Včera som mal veľmi zaujímavú a nečakanú schôdzku, ktorú si so mnou narýchlo dohovoril jeden majiteľ eshopu, ktorý sa chcel pobaviť na tému použiteľnosti, zvyšovanie konverzného pomeru a marketingu.

Naša diskusia sa sekla, keď začal rozprávať o jeho skúsenostiach sa SEO a PPC agentúrami a špecialistov, ktorá bola veľmi negatívna. Hovoril mi, že u neho ani jedno nefungovalo a že sa ho snažili ako agentúry, ako aj jednotlivci, len natiahnuť o peniaze. Preto im neverí a sú to okrádači , čo okrádajú ľudí. Moc mi to nešlo do hlavy, pretože viem, že väčšina agentúr a jednotlivcov u nás už sa nejakým smerom posunula dopredu a nezdalo sa mi, že by narazil práve on na všetky tie zlé.

Celú situáciu som pochopil, keď mi prvýkrát ukázal eshop. 3 stĺpcový layout zliaty do jednej farby.Čo sa týka on-page faktorov, tak to bolo to isté.

Dôvod, prečo u neho žiadna spolupráca nefungovala, bol vždy ten, že mu písali až veľa pripomienok k úpravám eshopu, ktorý on tak dlho budoval a dostal niekam. Tieto pripomienky sa týkali ako on-page faktorov, tak marketingu alebo umiestnenie prvkov na webe, použiteľnosti atď. Bral to tak, že sa mu všetci snažia radiť, aj keď sa na vývoji eshopu nepodieľali.


Stále ale nechcel vykonať žiadne zmeny na svojom eshope. Všetci vieme, že toto je určite veľmi zlý postoj, keďže im hádže polená pod nohy a ich práca tak nebola využitá na maximum. Každá pripomienka, ktorá je vecná a je podložená, nie je to len výstrel do tmy alebo všeobecný hajte,ktorý by sa mal zvážiť.

Na maličkostiach veľa záleží. Pokiaľ má ale web veľa chýb v rámci použiteľnosti, tak je menej pravdepodobné, že tu návštevník nakúpi. Previazanosť je viac než jasná, čím lepšie je spracovaný eshop v rámci použiteľnosti, tým väčšiu úspešnosť bude mať SEO a PPC.

Ak Vám SEO alebo PPC  špecialista alebo agentúra radia alebo dáva podnety na zlepšenie, zvážte ich. Nehovorím, že je to vždy správne, ale minimálne je zvážiť, alebo sa s niekým poradiť, má význam. Prepojenie použiteľnosti a týchto dvoch sektorov je viac než jasná, preto snažte sa tiež pracovať na svojom eshope.

Máte podobnú skúsenosť s prevádzkovateľmi eshopov / služieb, ktorí si nechcú nechať poradiť?

Komentáre

Celkom 0 kometárov

  • Neregistrovaný uživatel

    Meno: Prihlásiť sa

    Blog:

    Obsah správy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovedzte na otázku: Čo je dnes za deň?



Názov prevádzkovateľa eshopu darcekovyservis.sk: Holly solutions s. r. o. Sídlo: Hlinícka 484/3 , 900 26 Slovenský Grob Konateľ: Richard Hollý IČO: 44 042 205 DIČ: 202 255 6437 IBAN: SK54 8330 0000 0025 0085 3703 SWIFT (BIC):FIOZSKBAXXX Bankové spojenie: FIO banka, a.s., č.ú. 2500853703/8330 Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: s.r.o., vložka číslo: 51035/B