Využívajte maximálne možne zdroje na propagáciu e-shopu.
Publikované 04.04.2015 v 01:39 v kategórii Podnikanie, prečítané: 148x
Sústrediť sa ale len na SEO môže byť veľká chyba.

Asi ste už niekedy počuli o pojme "diverzifikácia rizika". Spočíva v znižovaní rizika podnikania tým, že svoje aktivity (aktíva) rozložíte na čo najširšiu základňu - do čo najviac (ideálne nezávislých) činností a zdrojov.
prinášate zákazníkom aj ďalšie pridané služby a komunikujete s nimi tiež mimo internetové prostredie, robíte dobre. Kombinácia propagácie v online a offline prostredí je určite správnou cestou.
Ako prvý predstavím:
MULTICHANEL MARKETING
Ako Multichannel Marketing sa označuje spôsob interakcie so zákazníkmi s využitím kombinácie priamych a nepriamych komunikačných kanálov, ako sú: webové stránky, obchodné reťazce, e-mailing, direct mail, mobil. Umožňujú zákazníkom patrične zareagovať na firemné oznámenie s využitím komunikačných kanálov podľa svojej voľby. Multichannel Marketing vám umožňuje byť tam, kde sú vaši zákazníci.
VZTAHOVY MARKETING
Ako už napovedá názov cieľom je vybudovanie vzájomne výhodných dlhodobých vzťahov medzi kľúčovými stranami, ktorými sú zákazníci, dodávatelia, či distribútori. Vzťahový marketing si kladie za úlohu budovanie silných ekonomických, technických a spoločenských zväzkov medzi stranami.
Je totiž veľmi dôležité, aby sa marketing ako taký zaoberal riadením vzťahov so zákazníkmi a riadením vzťahov s partnermi. Kľúčovými zložkami marketingu sú v tomto prípade zákazníci, zamestnanci, marketingoví partneri (distribútori) .Konečným výsledkom vzťahového marketingu pri splnení všetkých predchádzajúcich požiadaviek by potom malo byť vytvorenie marketingovej siete. Marketingová sieť sa skladá zo spoločnosti a jej podporných účastníkov (zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov, distribútorov a ďalších), s ktorými boli vybudované vzájomne prospešné vzťahy. Princíp tohto vzťahu je : "Vybudovať efektívnu sieť vzťahov s kľúčovými účastníkmi a spoločne budovať zisk.
CONTENT MARKETING
Content Marketingu čiže Obsahový marketing jeho úlohou je tvoriť užitočný, kvalitný a hodnotný obsah slúžiaci k získaniu, budovaniu a udržaniu dlhodobého vzťahu so zákazníkmi. Content Marketing zahŕňa predovšetkým infografiku, videá, fotografie, eNewsletter, články, prípadové štúdie a pod. A nesnaží sa len prvoplánovo predať produkt alebo službu, ale zaujať, vzdelávať a informovať zákazníka. Aby bola stratégia Content Marektingu úspešná, je vhodné dodržiavať niekoľko dôležitých zásad, a to najmä:
- Obsah má byť niečím zaujímavý, atraktívny, originálny, užitočný.
- Je potrebné stanoviť jasné kritériá merateľnosti úspešnosti obsahu.
- Je výhodné vytvoriť vopred daný plán komunikácie so zákazníkom.
- Merateľnosť úspechu kvalitného obsahu sa dá kontrolovať ( lajkami,tweetom ,zdielaním).
Komentáre
Celkom 0 kometárov