Brand manažment - Reklama na klúč
Publikované 13.10.2014 v 17:45 v kategórii Podnikanie, prečítané: 361x

Brand management čiže riadenie značky. V brand manažmentu ide o formu prezentácie značky (spravidla zhodná s tzv. Obchodnou firmou, čiže názvom spoločnosti).
Brand manažment sa teda musí zameriavať na vybudovanie silných a dlhodobých vzťahov so zákazníkmi, rozvíjať vzťahy so súčasnými aj potenciálnymi zákazníkmi. Zákazníci musia byť schopní identifikovať sa s racionálnymi a emocionálnymi dimenziami ako aj s hodnotovými charakteristikami značky. Vďaka týmto väzbám sú značky úspešné.
Architektúrou
značky rozumieme spôsob organizácie, riadenia a komercializácie značiek, ktoré
predstavujú "vonkajšiu tvár" stratégia danej firmy. Architektúra je
jedným z kľúčových prvkov, ktoré sa podieľajú na tvorbe hodnoty značky a
obchodných výsledkoch každej firmy.
Značková architektúra musí vychádzať z
dôkladného porozumenia trhu, konkurenčným stratégiám a mala by čo najlepšie
podporovať obchodné a marketingové ciele spoločnosti. Autor sumarizuje kľúčové
výhody a nevýhody jednotlivých strategických prístupov a zamýšľa sa nad
možnosťami ich uplatnenia v závislosti na špecifikách rôznych trhov. Venuje sa
okrem iného stratégiu "značkového domu" a "domu značiek",
porovnáva strategický prístup, ktorý využíva značky pre každý výrobok, s
rôznymi formami stratégie zastrešujúcich značiek a ponúka rôzne možnosti pre
ich uplatnenie. Ďalej popisuje stratégiu dcérskych značiek a možnosti
uplatnenia tejto stratégie v praxi. Článok ďalej zhŕňa problematiku platformy
značky, ktorá je kľúčová pre úspešné budovanie hodnoty značky na medzinárodných
trhoch a v neposlednom rade aj vplyv rôznych úrovní znalosti značky na obchodný
rast značky.
Brand
management pre Vašu firmu - predovšetkým správne zacielenie reklamnej kampane.
Ďalej však aj rad iných aktivít pre podporu Vášho brandu, teda Vášho obratu:
• Tvorba loga
• Tvorba webu
• Tvorba bannerov
• Tvorba video reklamy
• Tvorba letákov
• Tvorba prezentácií
(Vo formáte PowerPoint, Flash, príp. V inom ...)
• Roznos letákov
• Reklamné predmety (darčeky, kalendáre)
• Reklamné kampane na kľúč
• PR články
• PR akcia pre zákazníkov
• Konferencie
• Prezentácia na sociálnych sieťach
(Facebook, Twitter, Google Plus ...)
• Prezentácia na veľtrhu
• Ochutnávky
• POS (point of sale - priamo v predajni) prezentácie
(Stredoformátové plagáty, stojany na letáky ...)
• Tvorba TV spotu
• tvrobu promo videa pre youtube, firemné web, sociálne siete ...
• Reklama zacielená len na internet (bannery a sociálne siete)
• Reklama v tlači
• Reklma v TV
• Hostesky
• Poradenstvo
Richard Hollý OFFICE EXPRES s.r.o. ofx@ofx.sk
Komentáre
Celkom 0 kometárov