Prečo ísť do affiliate marketingu
Publikované 22.10.2015 v 22:27 v kategórii Podnikanie, prečítané: 152x

Je to potrebné? Do affiliate marketingu choďte, keď už sledujete viac cieľov, než len navŕšenie obratu. Ono nie je až tak ťažké navršovať návštevnosť z nejakých zdrojov, ale v určitom momente už potrebujete viac, než len Traffik na web.
- Zvýšenie povedomia o značke
- Uvoľnenie fokusu na ďalšie činnosti
- Viac zdrojov návštevnosti
- Prirodzenejší spôsob predaja (menší tlak na kupujúcich)
- Diverzifikácia predajných kanálov (viac zdrojov informácií pre zákazníkov)
- Viac kontaktov na zákazníkov
Určite by ste tiež vysypali z rukáva pár dôvodov prečo spustiť provízny program.
Pri každej svojej kampane to môžete mať inak, nech si majú partneri z čoho vyberať. Spočítajte si tiež dobre výšku provízie. Nesmiete partnerom vyplácať o mnoho viac, než vás stojí konverzia z iných zdrojov. Zároveň nesmiete dávať menej, pretože by to nebolo motivačný pre partnerov, ktorí často používajú rovnaké zdroje ako vy.
Dôležité je vedieť, kde svojich partnerov hľadať. Modrí už vedia, že na zoznamke to nebude.
- Môžete využiť svojich súčasných zákazníkov a osloviť ich, alebo im pripraviť odmeny v štýle Alza.sk (Alzáky za odporúčanie).
- Môžete nastaviť PPC, kde budete propagovať svoj provízny program
- Zaregistrovať sa do katalógov províznych programov
- Prezentovať sa v diskusných fórach
- V tematických skupinách na Facebooku
- Na sociálnych sieťach
- Prejsť odborné weby a osloviť ich napriamo
Rovnako ako u budovanie siete obchodných partnerov i na internete je predaj pomocou odporúčaní najefektívnejšie, ak do neho budete ochotní investovať čas, energiu a samozrejme aj peniažky.
Komentáre
Celkom 0 kometárov